2011. november 26., szombat

Opel Kadett 1.6D E LS - Jelenlegi ára: 150 000 Ft

Sürgősen eladó a címben szereplő Kadett. Az autón van sérülés, amit az előző tulaj okozott rajta és némi rozsdafolt, ami a korából adódik. A sérülés az első lökhárítón található, mert egy picit a jobb első széle meg van repedve. A kiufogón van egy lyuk, ami miatt hangosabb a kelleténél, de én már nem fogok foglalkozni vele.
3 hete voltam szervizben vele, ahol az akksit, a kipufogódobot és a két első indexet cserélték, aminél a kábelezést is átvizsgálták, a fékeket csinálták meg rajta (üzemi féket és kéziféket is), a generátor kábelezését is megcsinálták. Ez nagyon sokba került nekem, mert nem jó helyen voltam vele, így elég sokat bukok most rajta.
Én minden nap dolgozni járok vele, persze, amíg meg nem jön az új autó.   : -) Ezért lenne sürgősen eladó.
2012. 12. 06-ig van rajta forgalmi.
A hibáit azért írom le, hogy ne legyen senkinek olyan, hogy zsákbamacskát venne. Hiába írnak sokan jót, ezeknél a régi autóknál, ha csak nem fújják újra az egészet jó drága pénzért rozsdásodnak a kaszni részei.
De a motor tökéletesen működik. Nagyon megbízható és még sosem hagyott ott sehol.
Az autót máshol is hirdetem!
Kérdezni szabad!
Alkudni (természetesen az ésszerűség határain belül) lehet! Ha kapok egy számomra is megfelelő ajánlatot és biztosan el is viszi az autót, akkor az leütheti nyugodtan!


Jelenlegi ára: 150 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-12 22:18
. Opel Kadett 1.6D E LS - Jelenlegi ára: 150 000 Ft